Veelgestelde vragen

1. Wat is onze levertijd?

Wij versturen uw bestelling binnen 3 werkdagen. Soms kan de levertijd oplopen tot 5 werkdagen.

2. Betaal ik verzendkosten?

Nee, u hoeft geen verzendkosten te betalen!

3. Kan mijn bestelling retour worden gestuurd?

Ja, u kunt uw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Het product mag echter niet gebruikt zijn en moet in de originele verpakking worden teruggestuurd.

4. Mijn bestelling heeft vertraging?

Helaas komt het soms voor dat uw bestelling vertraging heeft, hier hebben wij echter geen invloed op. Neem contact met PostNL.

5. Welke betaalmethodes bieden wij aan?

U kunt betalen met onder andere iDeal, Creditcard en Bankcontant. Het is ook mogelijk om achteraf te betalen via Klarna.

6. Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?

Natuurlijk is dit mogelijk, doe dit echter wel op tijd. Neem zo snel mogelijk contact op met info@rugmassageapparaat.nl.

7. Kan ik nog annuleren als mijn bestelling al is verstuurd?

Helaas kunt u uw bestelling niet meer annuleren als die al verstuurd is. U kunt hem natuurlijk nog wel als retour aanmelden. Stuur een mail naar info@rugmassageapparaat.nl.

8. Is het mogelijk met cash te betalen?

Ja dit is mogelijk, gelieve een mail sturen naar info@rugmassageapparaat.nl.

9. Heb ik garantie op jullie massage apparaten?

Ja u heeft standaard garantie, om hier gebruik van te maken vragen wij u een mail te sturen naar info@rugmassageapparaat.nl.

10. Hoelang is de garantie geldig?

U heeft standaard 14 dagen garantie.

11. Kan ik mijn geld terug krijgen dmv garantie?

Ja! U kunt er ook voor kiezen om een nieuw apparaat te laten opsturen.

12. Mijn product is kapot door eigen schuld, heb ik nog steeds garantie?

Nee, uw garantie is vervallen.